Home  Aston Martin DB6
    W 1965 roku zaprezentowano model DB6. Szerszy i dłuższy od poprzednika, wyróżniał się bardziej dopracowaną pod względem aerodynamiki sylwetką. Największym zewnętrznym wyróżnikiem DB6, był tylny spojler, mający poprawiać własności jezdne.
    Wnętrze auta kusi skórzaną tapicerką i pięknymi chromowanymi zegarami i kierownica o drewnianym wieńcu.
    Silnik miał sześć cylindrów w rzędzie, dwa wałki rozrządu w głowicy, wał korbowy w 7 panewkach oraz gaźniki SU. Silnik był wykonany w całości z aluminium, zaopatrzony w żeliwne tuleje cylindrów. Silnik miał pojemność czterech litrów i generował moc 282 KM, co przy masie nie całych 1600 kg pozwala przyspieszać do setki w 8,1 s. Pięciobiegowa skrzynia ma krótkie przełożenia, więc prędkość maksymalna wynosi 230 km/h.
    Od samego początku produkcji DB6, poza wersją seryjną, można było zamówić auto o lepszych osiągach, nazwane Vantage. Gaźniki SU zastąpiono trzema gaźnikami Webera, a wałki rozrządu zamieniono na bardziej sportowe. Zaowocowało to wzrostem mocy do 325 KM. Przyspieszenie do setki wynosiło 6,5 s, a prędkość maksymalna 244 km/h.
    W 1965 roku zadebiutował Short Chassis Volante, pierwszy kabriolet Astona Martina nazwany Volante. Model ten był mniejszy od coupe i produkowany był przez rok, poczym zastąpiono go Volante, który był budowany na identycznym podwoziu jak coupe.
    Pod koniec 1969 roku wraz z debiutem wersji MkII, w ofercie pojawił się DB6 wyposażony we wtrysk paliwa Brico. Samochód legitymował się mocą około 310 KM.
    W 1970 roku zaprzestano jego produkcji.
    Ogółem wyprodukowano ponad 1782 egzemplarzy, z czego 278 było wersją MkII (w tym 50 z tryskiem). Do liczby wyprodukowanych DB6 należy doliczyć 5 egzemplarzy Shooting Break, czyli kombi, zbudowanych przez firmę nadwoziową Harold Radford.
    Gdy auto było nowe kosztowało 55 000 DM. Obecnie auto kosztuje 340-400 000 PLN.