Home  Arash AF10
    Arash Farboud w 2002 roku zaprezentował Farbouda GT, którego ostatecznie nie wdrożono do produkcji. W roku 2003 premierę miał Farboud GTS. Auto także nie weszło do produkcji pod nazwiskiem twórcy, ale pod marką Farbio wytwarzane jest od drugiej połowy 2007 roku. Farboud w marcu 2006 roku założył firmę Arash.
    W 2006 roku w Londynie firma zaprezentowała coupe AF10. Aby uzyskać jak najniższą masę nadwozie AF10 wykonano z włókien węglowych podobnie jak płytę podłogową wzmocnioną dodatkowo elementami stalowymi. Pojazd pochwalić może się brakiem kontroli trakcji, poduszek powietrznych oraz gołymi podłogami.
    Wnętrze obito skórą a w wyposażeniu znalazła się klimatyzacja, system nawigacji satelitarnej, odtwarzacz mp3 oraz kamery przekazujące obraz za samochodem. Drzwi osadzone na dwóch osiach unoszone są do góry. AF10 ma aktywne ospoilerowanie z przodu i z tyłu oraz dyfuzor.
    Siła napędowa pochodzi od silnika Corvetty startującej w serii Le Mans. Siedmiolitrowy motor w podstawowej wersji rozwija moc około 560 KM a w turbodoładowanej (Arash AF10-S) przekraczać ma 860KM. Napęd przenoszony jest na tylną oś poprzez 6-stopniową przekładnię. Prędkość maksymalna ma sięgać 328 km/h a setka pojawia się po 3,5 s.
    Pierwsze egzemplarze w cenie 172 000 funtów miały dotrzeć do klientów latem 2007 (termin ten został przekroczony).