Home  Audi A5
    Stylizacja przedniej części S5 jest bardziej agresywan, we wlocie powietrza do chłodnicy zastosowano wiecej chromu, lusterka są wykończone aluminium. Na przednich błotnikach pojawiły się znaczki V8, a na grillu oznaczenie S5. Z tyłu znajdują się cztery końcówki wydechowe, umieszczone po obu stronach auta.
    A5 wyposażono na początku tylko w dwa silniki. Wysokoprężny 3-litrowy, 6-cylindrowy o mocy 240 KM i potężnym momencie obrotowym wynoszącym 500 Nm. "Setka" znajdzie się na liczniku po 5,9 s. Oczywiście napęd na cztery koła. Do modelu S5, Audi montowało V8 o pojemności 4,2 l i mocy 354 KM. Prędkość rzędu 100 km/h będzie osiągana dzięki niemu w przeciągu 6,1 sekundy. Ze względu na bezpieczeństwo zapędy silnika zostały ograniczone elektronicznie do prędkości 250 km/h. Napęd będzie przenoszony za pośrednictwem 6-przekładniowej skrzyni manualnej na wszystkie koła.
    Tuż po zakończeniu salonu samochodowy w Genewie w 2007 roku, a Audi przygotowało sportowe akcesoria dla swojego coupe A5. Kto nie może się zdecydować między A5 i S5, może wybrać kompromis w postaci Audi A5 ze sportowym pakietem S-line. Samochód otrzymał lekko zmodyfikowane zderzaki, nową atrapę chłodnicy, zmienione końcówki wydechu i tylny dyfuzor.
    Tapicerka dostępna będzie w trzech rodzajach – kombinacja skóry i materiału, kompletna skórzana tapicerka lub Alcantara. Wszystkie trzy wersje otrzymały obszycie srebrną nicią. Panele na desce rozdzielczej i drzwiach wykonano z matowego aluminium, a w odpowiednich miejscach pojawią się plakietki S-line.
    W 2007 roku we Frankfurcir Audi A5 z dwoma nowymi silnikami.
    Pierwszy z nich to diesel V6 o pojemności 2,7 l z wtryskiem common-rail o mocy 190 KM i 400 Nm. Pozwala to na osiągnięcie pierwszych 100km/h w czasie 7,6 s i zatrzymanie wskazań prędkościomierza na liczbie 232 km/h. Silnik V6 FSI o pojemności 3,2 l o mocy 265 KM i maksymalnym momencie obrotowym wynoszącym 330 Nm, wyposażony został w opracowany przez Audi system zmiennych faz rozrządu zwany AVS (Audi Valvelift System). Tak wyposażone A5 rozpędza się do 100 km/h w czasie 6,6 s i osiąga ograniczoną elektronicznie prędkość maksymalną 250 km/h. Oba silniki mogą współpracować z bezstopniową skrzynią biegów Multitronic ze zdefiniowanymi 8 biegami.
    A5 z silnikiem 2.7 TDI kosztuje 40 850 EUR, a z silnikiem 3.2 FSI 44 000 EUR.