Home  Bitter CD
    Styliści Opla w 1969 podczas Auto Show we Frankfurcie zaprezentowali wizję samochodu, który bazował na skróconym podwoziu Opla Diplomat. Projekt nosił nazwę Astra, którą zmieniono na Styling CD. Niestety księgowi nie zezwolili na seryjną produkcje tego śmiałego projektu.
    W 1970 włoscy styliści z firmy Frua, dokonali modyfikacji projektu Opla, prezentując we Frankfurcie bardziej praktyczną wersję Frua CD. Frua podobnie jak pierwowzór nigdy nie doczekała się seryjnej produkcji.
    Właśnie te pojazdy były inspiracją dla Ericha Bittera. Bitter zaczął projektować swoją konstrukcję w 1971 roku. Ze względu na brak kapitału na budowę fabryki, za wykonawcę swoich pomysłów wybrał firmę Baur. Bitter skrócił podwozie Opla Diplomat, zmodyfikował je pod względem rozłożenia masy i wyposażył w nowe zawieszenie. Udało mu się połączyć włoski temperament Frua z amerykańskim V8. Firma Baur montowała karoserię, wnętrze i zawieszenie.
    Seryjny Bitter CD zaczął opuszczać fabrykę pod koniec 1973 roku.
    Za napęd posłużył ośmiocylindrowy widlasty silnik Chevroleta. Pojemność 5,4 l moc 230 KM, moment 427 Nm prędkośc 210 km/h, przyspieszenie 9,6 s.
    W sumie do 1979 roku zbudowano 395 sztuk tego ekskluzywnego pojazdu.