Home  Bitter SC
    Nodel SC został przedstawiony w roku 1979 jako następca modelu CD. Wykorzystywał on silnik i podwozie Opla Senatora.
    Nadwozie wykonywała włoska firma z Turynu - OCRA. Niestety poziom wykonania odbiegał od jakości produkcji Baur. Po kilku miesiącach i wyprodukowaniu 79 nadwozi, stracili kontrakt na rzecz innego turyńskiego przedsiębiorstwa - Maggiore.
    Auto napędzał sześcioculindrowy silnik z wałkiem rzozrządu w głowicy o pojemności 3,0 l. Dzięki 180 KM Bitter SC z automatem rozwijał 210 km/h i osiągał setkę po 9,6 s. Wartości te dla skrzyni mechanicznej wynosiły 215 km/h i 8,6 s.
    Pod koniec 1981 roku Bitter planował produkcję kabrioletu. Dwa prototypy wykonała angielska firma Automotive Industrial Design of Worthing, wg następujących założeń: design nadwozia pozostaje bez zmian, szyby boczne są pozbawione ramek okiennych, składanie dachu jest elektryczne, dach pozostawia 10 cm wolnej przestrzeni nad głową kierowcy.
    W 1983 roku Bitter poprosił o modyfikację napędu tunera Opla, firmę Mantzel. Mantzel pozostawił niezmienioną średnicę tłoków, zwiększył natomiast ich skok, powiększając tym samym pojemność z 3,0 do 3,9 l. Moc zwiększono do 210 KM. Pomimo tego, że tuning Mantzla był opcją, większość egzemplarzy od 1984 roku ma mocniejszy silnik. Skrzynie biegów były dostępne dwie - pięciostopniowa ręczna i trzystopniowy automat. Dla wersji z automatem prędkość maksymalna wynosiła 220 km/h, a przyspieszenie do setki trwało 8,6 s. Dla skrzyni mechanicznej 230 km/h i 7,6 s. Dostępna była również opcja napędu 4x4. Tylko 2 egzemplarze były wyposażone w napęd na obie osie.
    W 1984 firma Keinath podjęła się produkcji kabrioletu. Prototyp AID zmieniono o sposób otwierania/zamykania dachu, wzmocniono sztywność nadwozia, zainstalowano miękki, składany elektrycznie dach, zmieniono boczne tylne szyby, przekonstruowano tył pojazdu, zainstalowano przełączniki do mechanizmu podnoszenia/opuszczania dachu i mechanizm elektryczny szyb bocznych.
    Auto napędzał sześcioculindrowy silnik z wałkiem rzozrządu w głowicy o pojemności 3,9 l. Dzięki 210 KM Bitter z automatem rozwijał 210 km/h i osiągał setkę po 8,8 s. Wartości te dla skrzyni mechanicznej wynosiły 215 km/h i 7,8 s.
    W sumie wyprodukowano 488 egzemplarze SC coupe, w tym 29 z kierownicą po prawej stronie. Wyprodukowano jedynie 21 kabrioletów w tym 1 z kierownicą po prawej stronie. Bitter SC cabrio było produkowane w 1985 i 1986 roku.