Home  Bizzarini 5300 GT Strada
    W 1965 roku projekt Iso Grifo trafił do pracowni Pietro Drago, gdzie powstało kilkanaście karoserii Iso Grifo Bizzarini A3C.
    Jeszcze w tym samym roku nazwa auta została zmienona na Bizzarini 5300 GT Strada.
    Aucie stosowano silnik Corvetty zasilany czterema podwójnymi gaźnikami Webera. Miał on pojemność 5,3 l i moc 365 KM. Dzięki temu 5300 GT Strada uzyskiwał prędkość 233 km/h.
    Oferowan też była wersja 5300 GT Corsa, która miała nadwozie z włókna szklanego oraz boczne i tylne okna z pleksi. W tej wersji w silniku zastosowano inne kolektory dolotowe i wałki rozrządu co podnosiło moc do 450 KM.
    Po wybudowaniu 50 aut (z czego 2 lub 3 to Corsa) Bizzarini dokonał sporych zmian głównie we wnętrzu.
    Do 1967 roku Bizzarini zakończył działalność. Zbudowano 70-130 egzemplarzy 5300 GT.