Home  BMW 328
    Premiera jeszcze nieseryjnego egzemplarza odbyła się w 1936 roku na Eifel Rennen. Produkcja seryna ruszyła na początku roku 1937.
    Większość samochodów wyprodukowano w Eisenach, ale wiele podwozi otrzymało nadwozia w takich firmach jak Glaser, Wendler, Drauz, Weinberger czy Graber.
    Silnik był rozwinięceim konstrukcji znanej z modelu 326. Otrzymała ona zupełnie nową głowicę ze sferycznymi komorami spalania i zaworami w układzie V, z nowym układem dźwigienek zaworów wydechowych. Do zasialania użyto trzech gaźników z których każdy zasilał dwa cylindry. Dwulitrowy silnik oferował moc 80 KM. Przy masie 830 kg prędkość maksymalna wynosiła 150 km/h, a pierwsza "setka" pojawiała się na liczniku po 10,5 s. Seryjnie montowano dwa rodzej skrzyń biegów. Obydwie były czterobiegowe z synchronizowanym 3 i 4 biegiem, lecz miały inne przełożenia.
    W 1940 roku powstało sześć sztuk 328 Mille Miglia - cztery roadstery i dwie wersje coupe. Zwiększywszy stopień sprężania i poprawiwszy napełnianie cylindrów dziędki zastosowaniu trzech gaźników Solex, zamiast jednego, uzyskano z silnika 140 KM. Auto osiągało setkę w 8 s, a prędkość maksymalna w zależności od zastosowanych przełożeń sięgała 210-235 km/h.
    Zbudowano tylko 464 egzemplarzy.