Home  BMW 6
    Oficjalna prezentacja nowych modeli odbyła się w marcu 1976 roku na targach motoryzacyjnych w Genewie.
    Długa, schodząca ku dołowi maska ze środkowym, agresywnym wybrzuszeniem; nadwozie o kształcie klina oraz łagodnie opadająca linia dachu na stosunkowo krótki tył auta. Końcówka rury wydechowej umieszczona została na środku podwozia. Sportowe zacięcie podkreślały wydatne nadkola, charakterystyczny grill oraz okrągłe reflektory. Całości dopełniały chromowane zderzaki, klamki, listwy podkreślające linię nadwozia i obramowanie szyb.
    Kokpit oraz konsola środkowa nachylone są w stronę kierowcy. Minikomputer pokładowy pokazuje przydatne informacje: datę, godzinę, temperaturę na zewnątrz, a także ilość kilometrów pozostałych do wyczerpania się naszego zapasu paliwa. Po lewej stronie deski znajduje się komputer pokładowy nadzorujący podstawowe sensory i informujący o ich uszkodzeniu lub braku, np. o wymianie płynu hamulcowego, świateł stopu, płynu do spryskiwaczy, oleju i płynu do chłodnicy, klocków hamulcowych, a także konieczności dokonania przeglądu. Można w nim również zaprogramować prędkość, której nie wolno przekraczać, np. podczas jazdy po mieście.
    Początkowo zaprezentowano dwa modele: 630 CS oraz 633 CSi. Model 630 CS miał sześciocylindrowy silnik 3,0 l z gaźnikiem Solex, wyciągającym moc 184 KM i z momentem 260 Nm. Osiągał on maksymalnie 210 km/h a przyśpieszał w 8,9 s do setki. Model 633 CSi miał 3,3 l silnik z elektronicznie sterowanym wtryskiem Bosch produkującym 197 KM i z momentem 290 Nm. Auto jechało z prędkością 215 km/h i przyśpieszało w 7,9 s do setki.
    Na rynek USA przygotowano wersję 630 CSi zasilaną wtryskiem o mocy 176 KM.
    W 1977 roku do sprzedaży trafił 635 CSi. Silnik o pojemnosci 3,5 l dysponował mocą 218 KM i momentem 310 Nm. Na początku produkcji montowano jeszcze do silnika wtrysk L-jetronic, potem Bosch Motronic. Auto oferowane było z pięciobiegową skrzynią manualną oraz czterobiegową automatyczną. Osiągał on maksymalnie 225 km/h a przyśpieszał do setki w 7,3 s. Oferowano w nim przedni spoiler (pod zderzakiem), tylną gumową "płetwę".
    W 1979 roku po wyprodukowaniu 7563 egzemplarzy zakończyła się produkcja modelu 630 CS. Równocześnie zaprezentowano model 628 CSi z czterobiegową skrzynią biegów. Auto miao silnik o pojemności 2,8 l i mocy 184 KM. Zastosowano w nim wtrysk Bosch L-jetronic. Samochód przyśpieszał do setki w 9,3 s. Prędkość maksymalna wynosiła 208 km/h.
    W 1982 roku BMW Motorsport pokazało M 635CSi. Auto napędzał sześciocylindrowy silnik rzędowy, z czterema zaworami na cylinder, zasilany elektrycznie sterowanym wtryskiem paliwa Bosch Motronic. Była to jednostka wolnossąca, umieszczona wzdłużnie, z dwoma wałkami rozrządu w głowicy ze stopów lekkich (DOHC). W rezultacie z pojemności 3,5 l uzyskano 286 KM oraz imponujący moment 304 Nm. Auto osiągało 255 km/h prędkości maksymalnej i tylko 6,4 s potrzebowało na osiągnięcie setki. Do tego oferowano sportową kierownicę, kubełkowe fotele Recaro, pięciobiegową, manualną skrzynię biegów.
    W 1985 roku zaczęto opcjonalnie montować trójfazowy katalizator oraz sondę lambda do układów wydechowych 635 CSi, co zredukowało moc silnika do 185 KM, a w wersji M Power do 256 KM.
    W 1988 roku zakońcono produkcję 628 CSi, a na jego zakup zdecydowało się 5 000 klientów.
    Do kwietnia 1989 roku wyprodukowano 86 216 sztuk aut serii 6.
    BMW 6 z przebiegiem blisko 300 000 km i blachą w niezbyt dobrym stanie potrafi kosztować ponad 10 000 PLN. Na M Power z 1985 roku należało wyłożyć ponad 20 000 PLN. 630 CS w cenie 40.000 DM oraz 633 CSi za 43.000 DM.