Home  BMW Z8
    Nadwozie charakteryzuje się długą maską silnika i krótkim, zwartym tyłem. Ciekawym elementem jest bardzo wysoko sięgający, wielki zderzak przedni. Umieszczono w nim okrągłe reflektory przeciwmgielne, atrapę chłodnicy, wąskie kierunkowskazy i wlot powietrza. Ksenonowe światła przednie chronione są wspólnym kloszem, w kształcie kropli wody. Przed drzwiami umieszczono dodatkowe wloty powietrza. W tyle karoserii na uwagę zasługują wąziutkie, czerwone światła, kontrastujące z potężnym zderzakiem. Całości dopełniają dwie, chromowane końcówki układu wydechowego. Elementów pokrytych chromem jest w nadwoziu Z8 znacznie więcej: lusterka, klamki, obwódki wlotów powietrza.
    Wnętrze wykończono solidnie. Cały środek pokryto skórzaną tapicerką i metalowymi nakładkami, lakierowanymi zależnie od wersji w kolorze czarnym lub srebrnym. Siedzenia, środkowy tunel i dolna połowa deski rozdzielczej są starannie wyłożone czerwoną skórą nappa. Podłogę pokryto również czerwonym pluszowym materiałem. Liczbę guzików, klawiszy i przycisków zredukowano do minimum - w sumie dziesięć pokręteł. Nietypową stylizację ma koło kierownicy i wskaźniki, które umieszczono na środku deski rozdzielczej.
    "Engine Start" - tym guzikiem budzimy do życia 8-cylindrowy, 5 l silnik. Motor osiąga 400 KM mocy, 500 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Pozwala to na przyspieszenie do 100 km/h w 4,7 s i osiągnięcie 250 km/h (ograniczona elektronicznie). Moc przonoszona jest za pośrednictwem skrzynia biegów o 6 przełożeniach.
    Cena w 2002 roku wynosiła około 150 000 EUR.
    W latach 1999-2003 powstało około 5 700 egzemplarzy tego roadstera.