Home  Bristol Fighter
    W 2003 w salonach Bristola pojawiło się nowe supersportowe coupe – Fighter.
    Jego długa maska i wloty powietrza za przednimi kołami zdradzają, że silnik został umieszczony z przodu, a dokładnie centralnie przed przednią osią. W nadwoziu Fightera uwagę zwraca także mocno przeszklona tylna część wozu. Do przeznaczonego dla dwóch osób wnętrza wchodzi się przez drzwi unoszone do góry. Podobnie jak tylną klapę wykonano je z włókien węglowych.
    W środku jest typowy dla marki Bristol przepych: fotele są tapicerowane ręcznie zszywaną skórą, na podłodze leżą także skórzane dywaniki. Kierownica jest regulowana w dwóch płaszczyznach za pomocą silniczków elektrycznych, zaś sama tablica rozdzielcza ma wyglądem przywoływać na myśl kokpity samolotów.
    Bristol deklaruje, że prócz silnika i układu przeniesienia napędu wszystko w tym wozie zostało zaprojektowane od podstaw. Zespół napędowy pochodzi zaś z Dodge'a Viper. Wykonane w całości z lekkiego i wytrzymałego aluminium mechaniczne serca Fightera ma dziesięć cylindrów i 8 l pojemności. W normalnych warunkach silnik V10 dysponuje mocą 525 KM. Jednak przy wyższych prędkościach specjalnie zaprojektowane nadwozie powoduje takie zawirowanie powietrza, że silnik otrzymuje jego dodatkową dawkę, skutkiem czego jego moc rośnie, jak po doładowaniu sprężarką. Fighter może rozpędzić się do 340 km/h. 100 km/h pojawi się na liczniku już po 4 s od startu.
    Od 2005 roku Fighter dostępny jest również w specjalnej wersji S. Charakteryzuje się ona jeszcze większą mocą. W normalnych warunkach fighter S dysponuje 628 KM, a podczas jazdy z wyższymi prędkościami moc wzrasta aż do 660 KM.
    W 2006 roku Bristol pokazał model Fighter T.
    Nietypowo stylizowany tył wyposażono w dyfuzor, który poprawia właściwości jezdne. Patrząc z boku nie można nie zauważyć chromowanych końcówek wydechu, które wyprowadzono z progów.
    Ośmiolitrową widlastą jednostkę dziesięciocylindrową kompletnie przebudowano i dołączono dwie turbosprężarki, dzięki czemu uzyskano 1012 KM. Maksymalny moment obrotowy osiąga wartość 1409 Nm . Moc przenoszona jest za pośrednictwem 6-stopniowej manualnej skrzyni biegów na tylną oś. Fighter T przyśpieszy do setki w mniej niż 3,5 s i auto mogłoby pojechać z prędkością 430 km/h, jednak Bristol ograniczył prędkość swego bolidu do 362 km/h.
    Wersja podstawowa kosztuje w Anglii 229 000 funtów z vatem. Fighter S jest o 27 000 funtów droższy. Fightera T kosztuje 351 931 funtów.