Home  Buforii MK III La Joya
    Bufori podczas salonu samochodowego we Frankfurcie w 2003 roku zaprezentowała model MK III La Joya.
    Samochód jest stylizowany na auta z lat 20. i 30. ubiegłego stulecia. Jednak całość wykonano według technologii XXI wieku. Do budowy nadwozia wykorzystano materiały kompozytowe, a strefy kontrolowanego zgniotu wzmocniono kevlarem. W wyglądzie oryginalnego nadwozia uwagę zwracają wyraźnie zarysowane błotniki, długa maska silnika, do której przyczepiono reflektory oraz łagodnie opadająca linia bagażnika.
    Wnętrze wykończono ekskluzywną skórą i szlachetnym drewnem. Skórą obite są fotele marki Recaro (elektrycznie regulowane) i boczne panele drzwi. Z drewna wykonano kokpit i niektóre elementy kierownicy. Uwagę zwracają również zegary z białymi tarczami i pozłacanymi obręczami (z 24-karatowego złota). W wyposażeniu standardowym samochodu znajdziemy m.in. automatyczną klimatyzację oraz system audio ze zmieniarką CD. Nad bezpieczeństwem pasażerów czuwają dwie poduszki powietrzne oraz system ABS z EBD.
    Do napędu Bufori MK III La Joya zastosowano aluminiowy, sześciocylindrowy, widlasty silnik o pojemności 2,7 l i mocy 190 lub 280 KM (wersja turbo). Do przeniesienia napędu na tylne koła służy czterostopniowa, sekwencyjna skrzynia biegów. Producent podaje, że od 0 do 100 km/h mocniejsza wersja rozpędza się w 6,5 s, a maksymalna prędkość, jaką może osiągnąć, wynosi 230 km/h.