Home  Chevrolet Corvette
    W końcówce 1983 roku pojawił się pierwszy od 15 lat model Corvette. Lżejsza, mniejsza z 205 konnym V-8 ze skrzynia manualną lub automatem. Przyspieszeniem do 100 km/h w 7 s. Ze zmian należy odnotować nowa pokrywę dająca łatwy dostęp do silnika, praktyczne otwarcie bagażnika, dach targa z jednej części, bardziej skomplikowane niezależne zawieszenie i sztywna ramę. Całość znów obłożona włóknem szklanym lecz ze wzmocnieniami.
    W 1986 roku powrócił kabriolet.
    W 1987 roku silnik miał do dyspozycji 240 KM. Przyspieszenie od 0-100 km już w okolicach 6 s. Pojawiło się kilka drobnych zmian.
    W 1988 roku Chevrolet produkuje 2000 sztuk wersji jubileuszowej tylko w wersji targa.
    W 1989 roku tradycyjny zdejmowany twardy dach powrócił do wersji kabrio jako opcja za 1995 USD wraz z ogrzewana tylna szyba i miękka podsufitką.
    Z kolei ogłoszona nowa wersja w 1989 nie weszła do sprzedaży aż do 1990 roku. Była to wersja ZR-1 z szerszym tyłem, kwadratowymi lampami, bardzo szerokimi oponami i 5, 7-litrowym silnikiem o mocy 375 KM. Nowa 6 biegowa skrzynia wspólna była dla tego modelu i bazowego.
    Nowy kształt nosa znamionuje model 1991 i wszystkie standardowe modele otrzymują taki sam tył jak cenna ZR-1.
    W 1993 roku sportowa legenda Ameryki weszła w wiek średni. Tak to już 40 lat minęło. Fabryka uświetniła, więc egzemplarze specjalnym krojem felg, ze specjalnymi emblematami, wnętrzem i lakierem w kolorze Ruby Red. Wzrosła moc oferowana w modelu ZR-1 do 405 KM.
    W 1996 roku zaprezentowano egzemplarz kolekcjonerski znanym jako Grand Sport. Zbudowano ich tylko 1000 sztuk, wyposażono w silnik o mocy 330 KM. Pozostałe Corvette miały nadal 300-konny silnik.          ZR-1 okazał się za drogi i w 1995 roku zaprzestano jego produkcji. Rok dłużej produkowano podstawową wersję.