Home  Dauer Porsche 962 Le Mans
    Wszystko zaczęło się w 1990 roku, kiedy to Jochen Dauer postanowił przerobić wyścigowe Porsche 962 na drogowy samochód, dostępny dla „każdego”. Na początku okazało się, że z powodu wysokich kosztów przeróbek i modernizacji projekt będzie typowym niewypałem, jednak pomysł stworzenia karoserii całkowicie od podstaw rozwiązał wszystkie problemy. Nowe nadwozie jest poprawioną kopią tego z bolidu – jest trochę przeprofilowane i ma mniejszy współczynnik oporu powietrza Cx (z 0.31 do 0,50 ).
    Dla poprawy trakcji i komfortu jazdy Dauera wyposażono w niezależne zawieszenie wszystkich kół na poprzecznych (z przodu) i podłużnych (z tyłu) wahaczach. Dla podkreślenia sportowego rodowodu konstruktorzy zastosowali w zawieszeniu śrubowe sprężyny z tytanu i pozostawili możliwość regulacji jego sztywności i prześwitu (w zakresie 10 cm).
    W konstrukcji każdego Dauera wykorzystano elementy auta wyścigowego z oryginalnym numerem podwozia. W "dzienniku pokładowym" wszystkich samochodów można przeczytać kto je pilotował. Każdy start, każda jazda próbna, trasa wyścigu jest udokumentowana.
    Kierownica i dźwignia zmiany biegów znajdują się po prawej stronie. Jedyną wytwornością wewnętrzu jest bardzo wydajna klimatyzacja (też rodem z bolidów wyścigowych).
    Pod maską znajduje się 3-litrowy silnik, chłodzony cieczą, wspomagany dwiema turbosprężarkami. Moc maksymalna wynosi 730 KM, jednak wciskając guzik dodatkowego doładowania możemy zwiększyć moc do 850 KM. Dauer Porsche 962 Le Mans przyspiesza w 2,7 s do 100 km/h oraz może poruszać się z prędkością maksymalną 402 km/h.
    Dauer Porsche 962 Le Mans zwyciężył w klasyfikacji generalnej 24-godzinnym wyścigu Le Mans w 1994 roku
    W latach 1993-2003 wyprodukowano 13 sztuk Dauer Porsche 962 Le Mans. Każdy z nich kosztował 853 000 USD.