Home  Ferrari 275 GTB/GTS
    Model 275 GTB i GTS zaprezentowano w 1964 roku.
    Długa maska (po pierwszych 250 egzemplarzach jeszcze bardziej wydłużona) i mało szklanych powierzchni nadały autu agresywny wygląd. Tył wieńczył zintegrowany spojler. Nadwozie zaprojektował Pininfarina. Stylistycznie 275 GTS bardzo różnił się od zamkniętego odpowiednika. Nadwozie stanowiło spokojną mieszankę wszystkich stosowanych wcześniej rozwiązań.
    Silnik o pojemności 3,3 litra był rozwinięciem wyścigowej odmiany tego stosowanego w 250 LM, osiągał moc 280 lub 320 KM, zależnie od ilości gaźników (trzy lub sześć). Model osiągał 240 km/h. Moc GTS była o 20 KM mniejsza.
    W 1966 roku silnik zastąpiono wersją z dwoma wałkami rozrządów – stąd nazwa 275 GTB/4. Jego moc wzrosła do 300 KM. Model osiągał 260 km/h.
    Również w 1966 roku powstała kolejna odmiana modelu 275 GTB – GTB/C. Mimo, iż wyglądał prawie tak samo jak model drogowy, pod karoserią zostało bardzo mało z oryginalnej konstrukcji. Silnik i reszta pozostała bez zmian, trochę tylko podkręcona. Scaglietti zbudował o połowę cieńsze nadwozie, które w niektórych miejscach było wzmacniane włóknem szklanym. W porównaniu do drogowej wersji ten ważył o 150 kg mniej. 12 egzemplarzy zostało wyprodukowanych przez okres jednego roku, z czego tylko dwa zostały zarejestrowane do użytku drogowego.
    Łącznie wyprodukowano 455 egzemplarzy modelu 275 GTB i 280 późniejszego 275 GTB/4 oraz około 200 GTS.