Home  Ferrari 456
    Przedstawiony w 1992 roku model 465 Gt był pierwszym czteromiejscowym samochodem Ferrari od czasu modelu 412.
    Pod przednim zderzakiem zamontowany był automatycznie wysuwany spjler.
    456 GT miał silnik V12 o pojemności 5,5 l i mocy 442 KM. Pozwalał on rozpędzić auto do 298 km/h, a setkę osiągał po 5,2 s.
    Od 1996 roku samochód mógł być wyposażony w automatyczną skrzynię biegów. Model ten oznaczono 465 GTA.
    W połowie 1998 roku przeprowadzono niewielką modyfikację. Do oznaczenia 456 dodano literę M, pochodzącą od słowa modificata. 456 M miał jednoczęściową maskę wykonaną z włókna węglowego z chowanymi reflektorami i bardziej zaokrąglonym przednim zderzakiem ze zintegrowanym spoilerem. Wlot powietrza umieszczony z przodu został zmodyfikowany, aby poprawić chłodznie silnika. Zmodyfikowano również otwory wentylacyjne, które miały wstawione w szczeliny światła przeciwmgłowe.
    456 M miał silnik V12 o pojemności 5,5 l i mocy 442 KM. Pozwalał on rozpędzić auto do 302 km/h, a "setkę" osiągał po 5,2 s. Do wyboru była 6-stopniowa skrzynię manualną (model 456 GT) lub 4 biegowy automat w wersji 456 GTA.
    Ferrari 456 M wyposażone było w skórzane fotele, automatyczną klimatyzację.