Home  Ferrari 575 GTZ
    575 GTZ po raz pierwszy został pokazany publicznie na konkursie elegancji Villa D'Este w 2006 roku.
    Jeśli tylko posiadamy wystarczającą ilość gotówki możemy jeździć samochodem absolutnie jedynym w swoim rodzaju. Udowodnił to japoński kolekcjoner samochodów Yoshi Hayashi. Japończyk w swoich zbiorach posiada m.in. kilka historycznych Ferrari (166MM, 250 Spider California, dwie Daytony - coupe i spider) oraz współczesne Enzo i 575M. To jednak było za mało. Hayashi zwrócił się więc do znanego włoskiego projektanta Zagato, czy byłoby możliwe zbudowanie nadwozia w stylu słynnego 250 GTZ berlinetta, które osadzono by na jego 575M.
    Projekt zakończył się sukcesem. 575 GTZ to unikalny pojazd, który pod wykonanym z aluminium klasycznym nadwoziem skrywa podwozie i silnik Ferrari 575. Zagato postanowił uczcić nim 50. rocznicę narodzin 250 GTZ (samochód ten powstał w 1956 roku).