Home  Ferrari F50
    Prototyp był gotowy już w 1991 roku. Ferrari F50 został zaprezentowany w wersji produkcyjnej na salonie w Genewie w 1995 roku.
    Otwory wycięte w masce mają za zadanie odprowadzać ciepło z umieszczonej z przodu chłodnicy. Przedni spoiler pośrodku jest nieco wyższy niż po bokach, co podczas jazdy umozliwia dostanie sie pod auto wiekszej ilosci powietrza. Po bokach nadwozia umieszczono wloty powietrza do silnika, a nd tylna częścią samochodu - duży spoiler. W pokrywie silnika zamontowano szybę wyposażoną w dwa rzędy otworów wentylacyjnych.
    Po zdjęciu dachu można było jeździć tym bolidem jako otwartą barchettą. Samochód mogł być otwarty lub w razie potrzeby zakrywany wożonym w pojeździe zapasowym dachem z tkaniny.
    Kokpit wykończono skórą i elementami z włókna węglowego. Elementy obsługi ograniczono do tego, co rzeczywiście niezbędne - kilka przełączników, korbki do opuszczania szyb, dźwignia zmiany biegów. Główne zegary są analogowe, natomiast wskażniki ciśnienia oleju, poziomu paliwa oraz temperatury płynu chłodzącego i oleju sa cyfrowe.
    Silnik o pojemności 4,7 l uzyskuje moc 520 KM i 470 Nm maksymalnego momentu obrotowego. Auto do 100 km/h przyspiesza w 3,9 s i osiąga predkość 325 km/h.
    Oprócz 349 serujnych egzemplarzy Ferrari zbudowało rónież kilka prototypów oraz sześć dodatkowych egzemplarzy dla sułtana Brunei.
    Ferrari F50 kosztowało 400 000 USD.