Home  Ferrari P4/5
    W 2003 roku Amerykanin James Glickenhaus oddał w ręce Pininfariny Enzo, w celu całkowtej modyfikacji auta na wzór wyścigowych prototypów z lat sześćdziesiątych XX wieku. Wzorem było Ferrari 330 P3/4 z roku 1967.
    W 2006 roku na amerykańskim Pebble Beach Concours d'Elégance odbyła się premiera P4/5. Projekt zyskał akceptację Ferrari i oficjalna nazwa brzmi Ferrari P4/5 by Pininfarina.
    W porównaniu z modelem Enzo przód samochodu został ścięty, przez co wygląda teraz bardziej agresywnie. Okazały "nos" samochodu mógł zostać zbudowany dzięki ukośnemu ułożeniu olbrzymiej chłodnicy. Przednia szyba, dach oraz tył kabiny tworzą jednolitą, przezroczystą linię. Z tyłu samochodu zamontowano wystające wysoko rury wydechowe pokryte tworzywem ceramicznym, które używane są tylko przy wyższych prędkościach, przy mniejszych zastępują je wydechy ukryte w dyfuzorze.
    W kabinie panele karbonowe obszyto skórą, tak samo jak fotele, których środkowa część pokryta jest gumą.
    Studium koncepcyjne będzie dysponować mocą 651 KM. Prędkość maksymalna sięga 362 km/h a przyspieszenie do setki zajmuje 3,5 s.
    Aby przekształcić Enzo w P4/5 właściciel zapłacił 3 000 000 USD.