Home  Fiat Coupé
    Samochód zadebiutował w 1993 roku. Cztery lata wcześniej, w ośrodku Fiat Centro Stile rozpoczęły się prace nad nowym sportowym autem. Ich koordynatorem był Chris Bangle, ówczesny szef zespołu projektowego. Wiosną 1990 roku Bangle sporządził kilka szkiców przyszłego samochodu. Były one na tyle intrygujące, że szefowie Fiata zlecili Pininfarinie stworzenie coupe, które opierałoby się na wizji Amerykanina.
    Pierwsze trzy prototypy zostały zbudowane już pod koniec roku 1990. W następnej fazie zaczęto je modelować. Na błotnikach pojawiły się charakterystyczne, wtedy jeszcze delikatne przetłoczenia. Projekt zmieniał się niemal z dnia na dzień.
    Styliści przywiązywali ogromną wagę do detali. Przykładem tego była klamka drzwi, którą umieszczono na słupku, by nie rujnowała gładkich linii sylwetki auta.
    Wnętrze pojazdu zaprojektowali styliści Pininfariny. Cały pas deski rozdzielczej oraz górne listwy boków drzwi pokryto lakierem w kolorze nadwozia. Skórą obito kierownicę oraz fotele.
    W 1993 roku kiedy auto debiutowało do napędu służyły dwa silniki czterocylindrowe o pojemności 2,0 l. Wersja wolnossąca rozwijała 139 KM, a turbodoładowana 190 KM mocy.
    W 1997 roku nastąpiła modernizacja nodwozia. Paleta silników składała się z jednostki 1,8 l o mocy 131 KM oraz z 5-cylindrowego silnika 2,0 l o mocy 147 KM lub 220 KM w wersji z turbosprężarką. Setkę mocniejszy silnik osiagał po 6,5 s, a prędkość maksymalna wynosiła 250 km/h. Napęd na koła przednie przenoszony jest poprzez pięciobiegową mechaniczną skrzynie przekładniową.
    W roku 1998 wypuszczono specjalną LE. Wyposażono ją w przycisk odpalający silnik, 6-stopniową skrzynię biegów, sztywniejsze podwozie, sportowe fotele Recaro oraz karbonowy body kit.
    W 1999 roku moc silnika 2,0 bez doładowania została zwiększona do 155 KM.
    Latem 2000 roku produkcja samochodów Coupe została zakończona. Wyprodukowano prawie 73 000 egzemplarzy.