Home  Fisker Latigo
    Na frankfurckim salonie w 2005 roku zadebiutował Fisker Latigo, który budowany był w oparciu o BMW 6.
    Trafiające do firmy BMW poddawane są rozbiórce na części pierwsze. Rozstaw osi w modelu Latigo ulega skróceniu, zaś słupek C jest modelowany od nowa. Przednie lampy, podobnie jak zderzak i maska uzyskują nowe kształty. Grill pokrywany jest anodowanym aluminium. Przednie kierunkowskazy wykonane z diod LED otrzymują obwódki wykonane z ręcznie polerowanego aluminium. W tylny dyfuzor wykonany z karbonu wkomponowane są dwie końcówki sportowego wydechu. Z włókna węglowego wykonauje się maskę, zderzaki, progi, pokrywę bagażnika oraz tylny spojler.
    Podstawowym źródłem napędu jest 4,8-litrowy V8. Moc 360 KM w zupełności wystarczy do sprawnej jazdy, jednak oferta przewiduje też rozwiązanie dla znacznie bardziej wymagających kierowców. Wariant z 10-cylindrowym silnikiem o pojemności 5 litrów produkuje 500 KM i 520 Nm.
    Pierwszej wersji modelu Latigo powstało 150 egzemplarzy. Fisker Latigo CS kosztowało od 200 000 USD.
    W 2007 roku Fisker pokazał zmodyfikowaną wersję coupe Latigo, które nawiązuje do odmłodzonego BMW 6.
    Latigo otrzymał nowo zaprojektowany przedni zderzak. Nowy jest także tylny zderzak i tylne lampy z diodami LED, które są niższe niż dotychczas. Całość dopełniają sportowe lusterka wsteczne.
    Podstawowa wersja nazywana Latigo budowana jest na BMW 650 Ci, a pod maską znajdziemy 8-cylindrowy silnik o pojemności 4,8 l. Topowa wersja Latigo CS V-10 bazuje na M6, a pod maską bije silnik V10 o pojemności 5,0 l o mocy 648 KM. Dzięki temu pierwsze 100 km/h auto osiąga już po 3,9 s.
    Powstanie tylko 150 sztuk modelu Latigo i Latigo CS V-10.