Home  Fisker Tramonto
    Na frankfurckim salonie w 2005 roku zadebiutował Fisker Tramonto
    Z przodu kabriolet Tramonto odróżnimy chyba tylko trochę innymi, bardziej zaokrąglonymi światłami. Z boku, pomijając kilka drobnych szczegółów to dalej ten sam SL, można go poznać po mocno pochylonej przedniej szybie i otworze za przednim kołem. Z tyłu nowe są praktycznie tylko futurystyczne światła i inne końcówki rur wydechowych, ale to wystarczy, by wyglądał naprawdę oryginalie. Metalowy dach, podobnie jak w kabriolecie Mercedesa, jest składany całkowicie automatycznie.
    Wnętrze zmieniono na tyle na ile można było, czyli zastosowano inne materiały, wszystkie linie pozostały praktycznie niezmienione.
    Pod maską znajduje się znany AMG-owski 5,5-litrowy silnik o mocy 493 KM, pozwalający osiągnąć kabrioletowi 100 km/h w 4,5 sekundy. Żadnych innych osiągów obydwu aut jeszcze nie znamy.
    W 2006 roku firma Fisker zaprezentowała wzmocnioną do 610 KM wersję silnika AMG V8.
    W 2007 roku Fisker zbudował Tromonto-Showcar przy współpracy z Manhattan Motorcars. Auto, którego konstrukcja bazuje na sportowym Mercedesie SL 65 AMG otrzymało kilka nowych elementów nadwozia wykonanych z karbonu i aluminium. W środku zastosowano szeroką gamę skórzanych obić, zaś sama aranżacja wnętrza wykonana została w typowo włoskim stylu.
    W pakiecie „Performance Plus” 6-litrowy motor V12 został podkręcony do ponad 700 koni mechanicznych, a jego maksymalny moment obrotowy wynosi 1356 Nm. Według zapowiedzi konstruktora sprint od 0 do 100 km/h 4,0 s, a prędkość maksymalna wynosi 330 km/h.