Home  Ford Mustang
    Z przodu auta znajduje się potężny wlot powietrza, okrągłe reflektory z trapezoidalną oprawą oraz dwa wielkie halogeny. Z boku, charakterystyczna jest łagodnie schodząca ku klapie bagażnika linia dachu, małe okienko w słupku C. Z tyłu zaś uwagę przyciągają trzyczęściowe światła, duże aluminiowe logo oraz dwie potężne końcóki układu wydechowego.
    Proste linie deski rozdzielczej, okrągłe obudowy zawiewów powietrza i trójramienna skórzana kierownica z metalowymi wstawkami stanowią nowoczesną interpretację kokpitu Mustanga z lat 60. XX wieku. Do wersji Gt można zamówić pakiet, w którym siedzenia i boczki drzwiowe są wykończone czerwoną skórą. Tego samego koloru są także dywaniki na podłodze.
    Podstawowa wersja napędzana jest 4-litrowym silnikiem V6 o mocy 202 KM. W mustangu GT montuje się 4,6 l V8, który dysponuje mocą 300 KM. Napęd przekazywany jest na koła tylne za pomocą manualnej lub automatycznej skrzyni biegów o pięciu przełożeniach.
    Wiosną 2005 roku do amerykańskich salonów trafił Ford Mustang Convertible – czyli Mustang z otwartym nadwoziem.
    Przeróbka sedana lub coupe na wersję kabrio zwykle wiąże się z dołożeniem około 140 kg sztab metalowych, które zwiększają sztywność nadwozia osłabioną likwidacją części dachowej. W wypadku Mustanga jest jednak inaczej. Fakt równoczesnego projektowania obu wersji nadwoziowych pozwolił na bezproblemowe pozbycie się dachu. A utrzymanie tej samej wagi umożliwiło z kolei np. pozostawienie bez zmian zawieszenia - zarówno wszystkie jego elementy, jak i nawet geometria pozostały takie same.
    Pod maską Mustanga znalazł się silnik SOHC V6 o pojemności czterech litrów i mocy 210 i maksymalnym momencie obrotowym 325 Nm. Mocniejsza wersja GT napędzana jest silnikiem V8 o mocy 300 KM, która uzyskiwana jest z pojemności 4,6 litra. Takie parametry silnika wystarczają by auto rozpędzić do setki w 7,0 s i bez trudności osiągnąć 235 km/h. Zarówno silnik V6 jak i V8 współpracują z pięciostopniową ręczną skrzynią biegów Tremec. Po raz pierwszy obie wersje silnikowe dostępne są także z pięciobiegową przekładnią automatyczną.
    W 2006 roku pojawił się model GT California Special. Auto nawiązuje do poprzednika z 1968 roku i wyróżnia się detalami nadwozia min. dodatkowymi spjlerami, zmodyfikowanym grillem, czarnymi pasami na drzwiach. Silnik pozostał bezzmian.
    W 2007 roku pojawiła się limitowana edycja Forda Mustanga nazwana Warriors In Pink. Powstała ona przy współpracy z fundacją Susan G Komen - walczącej z rakiem piersi. Zbudowanych zostanie 2500 egzemplarzy. Wszystkie będą wyposażone w silnik V6. Mustang będzie dostępny w trzech kolorach: czarnym, srebrnym i białym. Do wyboru będą dwie wersje nadwoziowe - coupe i kabriolet. Z zysków ze sprzedaży auta, Ford chce przeznaczyć ponad 500 000 USD na wsparcie wspomnianej fundacji.
    Również w 2007 roku Ford przygotował wersję z podrasowanym silnikiem oraz wypatroszonym wnętrzem, w którym pojawiła się klatka bezpieczeństwa.
    Niemal 5 l pojemności zapewnia 534 KM. Silnik specjalnej wersji Mustang FR500GT został poddany wielu modyfikacjom. Sportowa skrzynia biegów pozwala na zmianę przełożeń bez użycia pedału sprzęgła. Pierwsza „setka” pojawia się na liczniku po 3,9 s. Wskazówka prędkościomierza nieruchomieje przy 280 km/h. Kto nie potrzebuje 500-konnego auta, może zdecydować się na wersję FR500C, która oferuje 420 KM.
    W 2008 roku w salonach pojawiła się edycja specjalna Forda Mustanga - Bullitt, która nawiązywała do przodka z 1968 roku.
    Kolor, wzór felg, grill bez oznaczeń - wszystko to nawiązuje do oryginału. We wnętrzu w centralnym miejscu kierownicy logo Bullitt.
    Pod maską silnik V8 o pojemności 4.6 l. Rozwija on moc 315KM i dysponuje 440Nm momentu obrotowego.
    Do klientów trafiło 7700 sztuk Forda Mustanga Bullitt. Cena to 31 075 USD.
    W 2008 roku w ofercie znalazł się Mustang z dużym szklanym dachem. Szyba z której wykonano dach została specjalnie wzmocniona i wyposażona w mocne filtry UV. Pomiędzy warstwami szkła umieszczono ultracienkie przezroczyste winylowe paski redukujące poziom hałasu w kabinie. Na wyposażeniu znajdzie się również roleta, umożliwiająca całkowite jego zasłonięcie. Cena to 1 995 USD. Szansę na skorzystanie z jego zalet mieli nabywcy wersji GT jak i skromniejszej odmiany V6.
    Cena Convertible w wersji 4.0 zaczyna się od 24 495 USD, a GT od 29 995 USD. Ford Mustang FR500GT kosztuje 225 000 USD, a FR500C 125 000 USD. Forda Mustanga Bullitt 31 000 USD.