Home  Ford Thunderbird
         W styczniu 1954 roku w Detroit Ford wystawił na swoim stoisku drewniany model.
    Nadwozie pojazdu wykonano nie z tworzywa sztucznego, ale z blachy stalowej, a dach był elektrycznie zwijany. Charakterystyczną cechą auta było boczne, okrągłe okienko. Pod długą maskę trafił silnik V8.
    Prezentacja amerykańskiego auta odbyła się w październiku 1954 roku 4,8-litrowy silnik osiągał moc 198 KM, a 3-stopniowa skrzynia biegów oferowana była w wersji manualnej lub automatycznej. Thunderbird przyspieszał do setki w 7,5 s.
    W 1956 roku wóz miał silnik o pojemności 5,2 l o mocy 225 KM. Zapasowe koło zawieszono na zewnątrz, dzięki czemu w bagażniku było więcej miejsca.
    Rocznik 1957 restylizowano wprowadzając zaostrzone tylne błotniki i bardziej wymyślny kształt zderzaka, osadzając w nim kierunkowskazy.