Home  Gillet Vertigo
    Pierwszy egzemplarz Vertigo powstał na początku lat `90. Karbonowo-nomexowa karoseria przywodziła na myśl bolidy F1. Kilka miesięcy później auto zaprezentowano na salonie w Detroit.
    Auta z pierwszej serii miały pod maską silnik Forda o pojemności 2.0. Czterocylindrowa jednostka rozwijała 220 KM. Niemal 4 metrowy bolid ważył zaledwie 750 kg. Już 4,5 s po starcie na liczniku było 100 km/h, a prędkość maksymalna wynosiła 250 km/h. W zmodyfikowanym aucie setka pojawiała się na liczniku po 3,266 s.
    Od 1998 roku pod maski trafia trzylitrowe V6 z Alfy Romeo. Zakład proponuje zwiększenie bazowych 223 KM do 300, a na potrzeby sportu do 385 KM. Głównymi zmianami stylistycznymi był montaż uchylnych drzwi.
    W 2002 odświeżono model, przy okazji nazywając go Streiff. Stylistyka karoserii stała się jeszcze bardziej agresywna.
    We wnętrzu Vertigo znalazło się miejsce na system audio z dużym wyświetlaczem, klimatyzację, a także skórzane wykończenie foteli i deski rozdzielczej.
    W 2008 roku firma zaprezentowała na European Motor Show w Brukseli najnowszy model Vertigo 5. Jest to już piąta wersja sportowego coupe w ciągu 16 lat.
    Agresywny wygląd , z wlotami powietrza, ogromnym skrzydłem dociskowym i chromowanymi końcówkami wydechu potwierdza możliwości tego modelu.
    Pod maską znalazł się potężny silnik V6 Alfy Romeo o pojemności 4 l. Vertigo 5 osiąga 100 km/h w 3,25 s.
    Wersję z 300-konnym silnikiem wyceniono na 110 000 EUR. Vertigo 5 - 135 000 EUR.