Home  GSM
    W 1958 roku rozpoczęła się w Kapsztadzie budowa małych sportowych aut opartych na podzespołach Forda. Samochód budowano w dwóch wersjach nadwozia: jako sportowego, dwumiejscowego roadstera i dwumiejscowe coupé. Niektóre egzemplarze coupé miały "podciętą" tylną szybę, tak jak Ford Anglia.
    Do napędu używano wzmocnionego silnika Forda o pojemności 997 ccm i mocy 57 KM. Leciutkie auto rozwijało prędkości w granicach 160-185 km/h.
    W 1960 roku uruchomiono produkcję GSM w Anglii. Niestety w ciągu roku firma wyprodukowano tylko 35 sztuk pojazdów i splajtowała. W południowej Afryce produkcję kontynuowano aż do 1964 roku. Ostatnie wersje sprzedawano pod nazwą Flamingo. A produkcję zakończono wersją GT wyposażoną w silniki Taunusa lub Forda Cortina. W wersjach wyścigowych montowano również silniki Coventry-Climax.