Home  Jensen 541
    Prototyp wykonany był ze stali, wprowadzony zaś, w 1954 roku, do sprzedaży Jensen 541 miał nadwozie z tworzywa sztucznego wzmocnionego włóknem szklanym.
    Model 541 miał ruchomą osłonę wlotu powietrza. Umieszczona za chłodnicą osłona była obracana za pomocą dżwigni znajdującej się na tablizy przyrządów. Osłona mogła być otwarta lub całkowicie zamknięta.
    Do napędu służył rzędowy sześciocylindrowy silnik o pojemności 4,0 l o mocy 125 KM. Auto rozpędzało się do prędkość 185 km/h.
    W 1957 roku zaczął powstawać model 541 R. Miał on silnik o mocy 150 KM z trzema gaźnikami SU pozwalającymi osiągać prędkość 200 km/h.
    W 1960 roku pojawił się model 541 S ze zmodyfikowanym nadwoziem, automatyczną skrzynią biegów Rolls-Ro i z wieloma dodatkami w standardzie, np. z pasami bezpieczeństwa.
    Wyprodukowano 226 sztuk modelu 541, 193 sztuki modelu 541 R, 127 egzemplarzy modelu w 541 S.