Home  K-1 Attack
    Latem 2001 roku zadebiutował roadster Attack.
    W przednim pasie karoserii dominuje potężny wlot powietrza do silnika oraz skośne wgłębienia na reflektory (zastosowano podwójne lampy soczewkowe plus duży kierunkowskaz). W masce silnika są dwa otwory, z których wystają teleskopy zawieszenia. Kolejne wloty powietrza widzimy tuż przed tylnymi nadkolami. Agresywny wygląd nadwozia uzupełniają aluminiowe pałąki przecikapotażowe.
    Sportowe, głębokie fotele wymuszają na siedzących półleżącą pozycję. Pomiędzy fotelami rozciąga się konsola, w której umieszczono dźwignię zmiany biegów i dźwignię hamulca ręcznego. W miejscu połączenia konsoli z kokpitem zamontowano przeciętnej jakości sprzęt audio. Kierowca ma przed sobą zestaw zegarów, a małą, sportową kierownicę z aluminium obszytą skórą.
    Podstawowy motor 2,0 ma moc 145 KM. Jeśli ktoś pragnie doznać większych emocji, może zamówić 3-litrową jednostkę V6 o mocy 190 KM lub 226 KM. W tej ostatniej wersji auto rozpędza się do 100 km/h w 4,7 s i rozwija prędkość maksymalną ograniczoną do 250 km/h (bez ogranicznika 300 km/h).
    Attack z podstawowym silnikiem kosztuje 49 850 EUR, zaś z topowym V6 o mocy 226 KM - 58 720 EUR.