Home  Laraki Fulgura
    Wersja Fulgury, która pokazana została w 2003 roku, różni się od prototypu. Przód auta charakteryzuje się dwoma dużymi wlotami powietrza w dolnym spoilerze oraz podwójnymi reflektorami osadzonymi w osobnych obudowach. Niemal płaska przednia szyba płynnie łączy się z kabiną, która od razu przechodzi w tylną część nadwozia. W tej części znajdują się dwa wloty powietrza z każdej strony - nad i pod tylnym nadkolem. Z tylnej ściany pojazdu wystają dwie potężne, chromowane rury wydechowe.
    W kabinie uwagę zwraca duża ilość aluminiowych detali. Poza tym jest tu sporo skóry.
    Do napędu Laraki Fulgury zastosowano silnik Mercedesa. Wybrano topową, ośmiocylindrową jednostkę o pojemności 6 litrów i mocy 600 KM. Silnik ma olbrzymi moment obrotowy o wartości 730 Nm. Efekt - przyspieszanie od 0 do 100 km/h trwa tylko 3,8 s, zaś prędkość maksymalna to 330 km/h. Motor umieszczono centralnie, pod szklaną pokrywą, tuż przed tylną osią pojazdu. Napęd jest przekazywany na tylne koła za pośrednictwem sześciostopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów.
    Podczas marcowego salonu samochodowego w Genewie w 2004 roku marokańska firma zaprezentowała nową wersję tego sportowego pojazdu.
    Dwudrzwiowe nadwozie w zasadzie nie zmieniło swojego kształtu. Szkielet karoserii wykonano z aluminium, a pokrycie z włókna węglowego. Z przodu zmniejszono wloty powietrza i zmieniono reflektory, które przykryto dużą, gładką szybą. Poniżej znalazły się jeszcze niewielkie reflektory przeciwmgłowe. W tylnej części nadwozia zmiany polegają na przesunięciu podwójnych końcówek rur wydechowych z części centralnej na skraj tylnego pasa karoserii. Tylne dyfuzory zasłonięto aluminiową siatką.
    Nowa Fulgura występuje w dwóch wersjach silnikowych - oba motory pochodzą od Mercedesa. Bazową jednostką jest turbodoładowany, ośmiocylindrowy, widlasty silnik 5,5 l o mocy 570 KM, który generuje moment obrotowy o wartości 790 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h trwa tylko 3,7 s, zaś prędkość maksymalna to 330 km/h. Jeszcze lepsze osiągi zapewnia jednostka V12 Twin Turbo (z podwójnym doładowaniem). W tym przypadku silnik 6,2 l ma moc 660 KM. Moment obrotowy wynosi 1 300 Nm. 100 km/h auto osiąga po 3,4 s, a prędkość maksymalna wynosi 350 km/h. Motor umieszczono centralnie, tuż przed tylną osią pojazdu, i przykryto szklaną pokrywą. Napęd jest przekazywany na tylne koła za pośrednictwem sześciostopniowej, sekwencyjnej skrzyni biegów.
    Laraki na salonie w Paryżu w 2004 roku zaprezentowała wkońcu produkcyjny model Fulgura.
    Nadwozie zostało skonstruowane w niemieckiej firmie Funke&Will. Miejsce klamiki zajął ukryty pod wlotem powietrza elektryczny przycisk. Wystarczy nacisnąć, a drzwi - po lekkim popchnięciu - podniosą się do góry. Boczne szyby znajdują się nienaturalnie wysoko, przednia jest nienaturalnie mocno pochylona. Tylna szybka ma około 10 cm wysokości i jest niewiele szersza.     Klienci mogą wybrać jedeną z dwóch jednostek: V8 o mocy 575 KM lub V12 o mocy 660 KM.
    Produkcja Fulgury rozpocznie się wiosną przyszłego roku. Laraki ma kosztować 300 000 EUR.