Home  Lotec Sirius
    W 1995 roku Lotec pokazał model Sirius, którego produkcyjna wersja zadebiutowała w 2001 roku.
    Wykonane z włókna węglowego nadwozie oparto na przestrzennej ramie rurowej ze stali chromowo-molibdenowej. Spojler na pokrywie silnika dba o przyczepność osi tylnej. Sirius ma liczne wloty powietrza, które służą do chłodzenia silnika oraz wentylowania hamulców.
    Klient może wybierać między kilkoma kolorami skóry na pokrycie kubełkowych foteli, deski rozdzielczej oraz konsoli środkowej. Nie zabrakło też welurowych dywaników i klimatyzacji.
    Pod przejrzystą pokrywą zamontowano 6-litrowy, 12-cylindrowy silnik Mercedesa. Silnik gruntownie przebudowano. Stopień sprężania obniżono, zamontowano dwie turbosprężarki współpracujące z dwoma intercoolerami. Nadzór nad pracą motoru powierzono komputerowi Turbotronic. Efektem jest moc 1000 KM przy ciśnieniu doładowania wynoszącym 0,85 bara. Moment obrotowy sięga wówczas 1100 Nm. Wystarczy podnieść ciśnienie do 1,2 bara, by uzyskać 1200 KM. Moment obrotowy sięga wówczas 1320 Nm. Sprintu do 100 km/h wynosi 3,8 s. Choć maksymalna prędkość auta nie została oszacowana, najpewniej sięga 400 km/h. Silnik napędza tylne koła poprzez 6-stopniową, manualną skrzynię biegów.
    Lotec Sirius został wyceniony na na ponad 500 000 EUR.