Home  Lotus 2-Eleven
    Na Salonie Samochodowym w Genewie w 2007 roku Brytyjczycy zaprezentowali model 2-Eleven.
    Bolid jest pozbawiony dachu, przedniej szyby. We wnętrzu znalazło się miejsce tylko dla dwóch foteli kubełkowych, wielopunktowych pasów bezpieczeństwa i wielkich połaci aluminiowej blachy. Przed kierowcą znajdują się tylko najważniejsze wskaźniki, poręczna kierownica obok której zlokalizowano króciutki lewarek zmiany biegów. Bezpieczeństwo załogi zwiększa pałąk przeciwkapotażowy z zastrzałami odchodzącymi do przedniej i tylnej partii karoserii.
    2-Eleven waży zaledwie 670 kg i napedzany jest 1,8-litrowym turbodoładowanym silniem o mocy 255 KM. Lotus uzyskuje „setkę” zaledwie 3,9 s. Maksymalnie można uzyskać 250 km/h. Napęd przenoszony jest na tylną oś za pomocą 6-biegowej skrzyni manualnej.
    Lotus wprowadził do oferty dwa warianty – drogowy i do użytku na torach. Wyczynowy 2-Eleven zostanie pozbawiony oświetlenia, katalizatora oraz niektórych elementów wyposażenia wnętrza. W zastępstwie pojawi się kubełkowy fotel, większy tylny spojler oraz dyfuzor pod przednim zderzakiem.
    W 2008 roku pokazana została słabsza odmiana modelu 2-Eleven. Zamiast 252-konnego silnika zamontowano słabszą jednostkę o mocy 189 KM.
    Zaproponowana cena u Brytyjczyków ma wynieść 39 995 GBP.