Home  Marcosa TSO
    W 2004 roku na salonie samochodowym w Birmingham zadebiutował roadster Marcos TSO.
    TSO w wersji podstawowej wyposażony jest w silnik o mocy 350 KM i 5-biegową skrzynię. W mocniejszej wersji R/T jednostka V8 pochodząca z Chervroleta Corvette (pojemność 5,7 l) ma moc 400 KM. Pozwala to ważącemu zaledwie 1090 kg samochodowi przyspieszać do 100 km/h w nieco ponad 4 s i rozpędzić się do maksyamlanej prędkości 298 km/h. Napęd przenoszony jest na koła za pomocą 6-biegowej skrzyni.
    W tym samym roku tylko na rynek australijski zadebiutował Marcos TSO GT.
    TSO GT napędzane jest 400-konnym silnikiem V8 o pojemności 5,7 l. Pojazd przyspiesza do 100 km/h w ciągu zaledwie 4 s. Prędkość maksymalna wynosi 300 km/h.
    W Londynie w 2005 roku pokazano europejską wersję TSO GT nazwaną TSO GT2.
    Wlotowi powietrza na przodzie towarzyszą wloty z boku auta. Reflektory umieszczono w pionowych wykrojach. Tył ma wypukłą ostro odciętą od błotników pokrywę bagażnika, dużą tylną szybę i cztery okrągłe światła. U dołu znajdują się dyfuzory, z których środkowy ma światła cofania i przeciwmgielne. Zderzak przebijają dwie rury wydechowe. W prawym tylnym oknie znajduje się wlew paliwa.
    Wnętrze ma dużo okładzin z aluminium i skóry. Pośrodku deski znajduje się: pprędkościomierz, obrotomierz i mniejsze wskaźniki paliwa i temperatury silnika.
    Pod maską GT2 mieści się V8 o pojemności 5,7 l. Silnik Corvetty C5 ma moc 426 KM. W ważącym 1150 kg aucie zapewnia on przyspieszenie do setki w 4 s. Z pakietem sportowym moc wzrasta do 480 KM. Wersja ta osiąga prędkość 298 km/h i rozpędza się do setki w 4,0 s.
    W Wlk. Brytanii TSO GT2 można kupić za 49 995 GBP.