Home  Nissan R 390 GT1
    Dwa razy szerszy niż wyższy, składający się z wielkiej przedniej szyby, wlotów powietrza, felg z magnezu. Wersja szosowa z wyglądu różni się od bolidu wyścigowego tylko tym, że ma tablice rejestracyjne.
    Wnętrze, jak na wyścigówkę, zaskakuje bogactwem zegarów i przełączników. Znalazło się tu nawet miejsce na kratki wentylacji. Deska rozdzielcza wykonana z plastiku. Fotel i kierownica obite wysokiej jakości skórą.
    Silnik V8 biturbo osiąga przy swoich 3,5 l pojemności moc 550 KM. Auto wyposażono w sześciobiegową skrzynię sekwencyjną. Jedynkę wrzuca się do przodu, a resztę do tyłu. Aktualny bieg wskazywany jest przez cyfrowy wskaźnik znajdujący się nad zegarami. Przyspieszenie do setki wynosi 3,9 s. Wersja starująca w Le Mans osiąga prędkość maksymalną 350 km/h. W wersji dopuszczonej na ulicę prędkość maksymalna jest ograniczona do 280 km/h
    Za sumę 1 003 900 USD w 1999 roku klient otrzymywał samochód niezwykłej jakości.