Home  Panoz Esperante
    W 1998 roku zadebiutował Panoz Esperante, który w 1999 roku wszedł do produkcji jako roadster i coupe.
    Z przodu bardzo nisko umieszczono wloty powietrza, które przykryto aluminiową siatką. Znajdują się one także po bokach komory silnikowej. Ciekawy jest boczny profil auta. Ma efektowne zagłębienia w karoserii, obniżone progi. Z tyłu wyróżniają się okrągłe lampy i podwójna rura wydechowa. Pomiędzy nimi efektownie wkomponowano solidny zderzak.
    Do wykończenia dwuosobowej kabiny użyto najlepszych materiałów, a całość montowana jest ręcznie. Naczelne miejsce zajmuje centralna konsola, w której zgrupowano wszystkie przełączniki, łącznie z zestawem zegarów. Ekskluzywny charakter nadają chromowane detale, zaś o sportowych inklinacjach świadczą aluminiowe pedały.
    Pojazd dysponował silnikiem V8 o pojemności 4,6 l, który osiągał maoc 305 KM. Pozwalało to na osiągnięcie 250 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 5,1 s. Napęd na tylne koła przekazywany był przez sześciobiegową przekładnię manualną.
    W 2003 roku zadebiutował Panoz Esperante GT oraz GTML.
    Esperante GT dysponował silnikiem V8 o pojemności 4,6 l, który osiąga maoc 305 KM. Pozwalało to na osiągnięcie 250 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4,9 s. Esperante GTML dysponował silnikiem V8 o pojemności 4,6 l, który osiąga maoc 420 KM. Pozwalało to na osiągnięcie 289 km/h i przyspieszenie do 100 km/h w 4,2 s.
    Cena auta w 2002 roku to około 80 000 EUR.