Home  Porsche 911
    W 1973 roku miała miejsce kompletna przebudowa nadwozia. Samochód otrzymał aluminiowe zderzaki malowane na kolor nadwozia. Zastosowano w nim wiele innowacji, m in. zagłówki zintegrowane z oparciami siedzeń. Do budowy nadwozia zaczęto wykorzystywać obustronnie ocynkowane blachy stalowe, udzielając początkowo sześcioletniej, a potem dziesięcioletniej gwarancji na perforację.
    W 1974 roku zaprezentowano model Turbo. Model wyróżniał się ogromnym tylnym spoilerem, którego krawędź ze względów bezpieczeństwa osłonięto miękką gumą. Dla tych, którzy ścigali się na Turbo, fabryka przygotowała spoiler o sztywnych krawędziach. Silnik rozwijał moc 260 KM.
    W 1978 roku Porsche 911 Turbo otrzymało silnik o pojemności zwiększonej do 3,3 l i dodano intercooler. Moc wzrosła do 300 KM, a prędkość maksymalna do 260 km/h. Samochód potrzebował zaledwie 5,1 s, aby osiągnąć 100 km/h.
    W 1979 roku 911 stał się pierwszym samochodem na świecie, w którym wykorzystano konwerter katalityczny (czyli katalizator) wraz z sondą lambda. Do sprzedaży trafia zaprezentowany rok wcześniej 911 3.0 S.C. Cabriolet - pierwsze 911 z całkowicie odkrywanym dachem, bez masywnego pałąka przeciwkapotażowego. Funkcje ochronne pełniła rama przedniej szyby.
    Na dwudziestolecie modelu w 1983 roku do sprzedaży wprowadzono 911 3.0 SC Turbo Cabriolet z napędem na 4 koła, który zaprezentowany został już w 1981 roku na salonie we Frakfurcie. Zaprezentowano również silnik o pojemności zwiększonej do 3,2 l i mocy 231 KM.
    W 1984 roku pojemność silnika Carrery rośnie do 3,2 l (3164 cm3), a moc do 231 KM, ale po wprowadzeniu katalizatora rok później spada do 207 KM.
    Od 1986 roku model Turbo dostępny jest już w trzech wersjach nadwozia. Do Coupé i Cabrioletu dołączyła Targa.
    Pojawiła się wersja 911 Speedster powstała na bazie podwozia Carrery z silnikiem o mocy 231 KM. Speedster nawiązywał do tak samo nazwanej wersji modelu 356 niegdyś bardzo popularnej szczególnie w USA. Speedster - zarówno 356 jak i 911 - wyróżniały się niską przednią szybą nadającą autu niepowtarzalny wygląd.
    W 1988 roku do produkcji wchodzi wersja oznaczona 911 Clubsport.