Home  Porsche Cayman
    Cayman S wygląda jak 911, ale pod względem technicznym stanowi mutację najmniejszego Porsche - Boxstera.
    Z przodu auta widać owalne reflektory i dodatkowe wloty powietrza, w których umieszczono światła przeciwmgłowe. Na końcu klapy Caymana S, zakrywającej tylny bagażnik i komorę silnika, znajduje się spoiler, którego część, jest podnoszona na wysokość 8 cm. Dzieje się to automatycznie po przekroczeniu prędkości 120 km/h. Spoiler chowa się, gdy Porsche zwolni poniżej 80. Może go też wysunąć kierowca. Całości dopełniają umieszczone centralnie pod zderzakiem dwie rury wydechowe. I co ciekawe, Caymana S można nazwać hatchbackiem, ponieważ tylna klapa otwiera się razem z szybą ułatwiając dostęp do bagażnika.
    "Sercem" Caymana S jest sześciocylindrowy bokser. Bokser Caymana S, w porównaniu z silnikiem najszybszego Boxstera S, ma pojemnosc zwiekszona z 3,2 do 3,4 l. Zaowocowało to wzrostem mocy z 280 do 295 KM. Moment obrotowy też się podniósł, z 320 do 340 Nm. Na osiągnięcie 100 km/h Cayman potrzebuje jedynie 5,4 s, a jego prędkość maksymalną określono na 275 km/h. Napęd przenoszony jest za pośrednictwem znanej z Boxstera S i udoskonalonej 6-biegowej manualnej przekładni. Jako opcja występować będzie również automatyczna 5-biegowa przekładnia Tiptronic S ze sterowaniem na kole kierownicy.
    Nad dynamiczną ale i jednocześnie bezpieczną jazdą czuwa montowany seryjnie układ Porsche Stability Management (PSM). W opcji znajdzie się również Porsche Active Suspension Management (PASM), który nie tylko obniża nadwozie o 10 mm ale także dostosowuje tłumienie drgań do stanu nawierzchni w danej chwili. Za pomocą przycisku znajdującego się na centralnej konsoli, kierowca może wybrać tryb pracy – Normal lub Sport.
    W 2006 roku Porsche uzupełnia ofertę Caymana. Słabszy Cayman ma 6-cylindrowego boxera o pojemności 2,7 l i mocy 245 KM. Moment obrotowy o wartości 273 Nm. Przyspieszenie od 0 do 100 km/h zajmuje 6,1 s. Auto nie pojedzie szybciej niż 258 km/h. Cayman dysponuje w standardzie 5-biegowym manualem. Jeden bieg więcej tylko za dopłatą (do wyboru skrzynia mechaniczna lub Tiptronic).
    W 2007 roku właściciele Porsche Cayman i Cayman S otrzymali możliwość dokupić do swojego samochodu pakiet aerodynamiczny. Obejmował on nowy przedni i tylny spojler.
    W 2007 roku studio projektowe Porsche Design stworzyło Cayman S Edition 1.
    W skład detali, które uzupełnią wnętrze samochodu wchodzi poszycie z czarnej Alcantary na lewarku skrzyni biegów, uchwycie hamulca ręcznego, kierownicy trójramiennej oraz podsufitki oraz wyszywanym logo Porsche na zagłówkach. Na desce rozdzielczej przed fotelem pasażera zainstalowano plakietkę z oznaczeniem modelu i numerem seryjnym, ponieważ auto powstanie w limitowanej ilości 777 sztuk.
    Cena od 58 529 EUR. Cayman S Edition 1 wynosiła 69 942 EUR.