Home  Ronart Lightning
    W 1999 roku w Londynie pokazny został model Lightning z nadwoziem typu targa.
    W 2002 roku auto weszło do produkcji.
    W 2003 roku Ronart przestał produkować model Lightning.
    Od 2006 roku Ronart ponownie zaczął produkować model Lightning.
    Elementy karoserii zostały wykonane z włókna szklanego. Dwudrzwiowy Ronart dzięki ściąganemu dachowi może służyć jako Coupe i Cabrio. Długi przód, krótki tył, wąski linia szyb oraz płaski dach dodają autu bardzo dynamicznego wyglądu. Z tyłu pojazdu dwa powietrzne garby przechodzą przez załamanie klapy bagażnika do tylnych świateł wkomponowanych w zderzak. Całość wsparta jest czterema końcówkami rur wydechowych oraz dyfuzorem.
    Drążek skrzyni biegów wykonany został z z aluminium. Szeroka centralna konsola obok radia wyposażona została w duży monitor oraz szereg instrumentów służących do obsługi auta. Przed oczyma kierowcy umieszczono sportową kierownicę wyposażoną w poduszkę powietrzną oraz zestaw okrągłych zegarów.
    Pod maską znajdzuje się 8-cylindrowy silnik o pojemności 4,6 l pochodzący z modelu Ford Mustang Cobra SVT. Jednostka rozwija moc 325 KM i moment obrotowy 407 Nm. Na żądanie klienta można podrasować silnik do 440 KM. Siła napędowa przenoszona jest na tylną oś za pośrednictwem 5-stopniowej manualnej skrzyni biegów.
    Lightning wyceniony został na 73 000 EUR.