Home  Spyker C12
    W 2004 roku firma Spyker zaprezentowała model o nazwie C12 LaTurbie.
    Samochód jest napędzany 6-litrowym aluminiowym silnikiem W12 pochodzącym od Audi, który generuje moc 500 KM oraz moment obrotowy wynoszący 600 Nm. Dzięki niemu ważący 1400 kg samochód rozpędza się do 100 km/h w 3,9 s oraz osiąga prędkość maksymalną 325 km/h. Napęd jest przenoszony w całości na tył pojazdu za pomocą manualnej skrzyni biegów o sześciu przełożeniach. Biegi zmieniać można drążkiem lub łopatkami umieszczonymi za kierownicą.
    W Genewie w 2007 roku pokazano auto - Spyker C12 Zagato. Auto bazuje na modelu Spyker C12 Spyder. Karoserię samochodu, zbudowanego przede wszystkim z aluminium, zaprojektowało znane centrum designu Zagato. Stylistyka auta nawiązuje do aktualnej linii projektanta, użytej po raz pierwszy w studium Zagato Raptor z roku 1996. Przód zdominowany przez nisko osadzone skrzydło. Tył z kolei przez ogromne kanały wydobywające z wnętrza Spykera gorące powietrze. Po bokach kolejne elementy nawiązujące do wyścigowych samochodów. Wloty powietrza do chłodzenia hamulców i kokpitu. Na dachu zaś umieszczony został wlot powietrza do chłodzenia komory silnika.
    Przed tylną osią zamontowano silnik W12 dostarczony przez koncern Volkswagen o pojemności 6,0 l, który może być połączony z 6-stopniową manualną skrzynią biegów lub z automatem z możliwością zmiany biegów manetkami pod kierownicą. Osiągnięto 500 KM i 610 Nm momentu obrotowego, w ofercie znajdzie się także wersja ze sprężarką mechaniczną oferująca 650 KM. Samochód wyposażony w silnik bez doładowania przyśpiesza od 0 do 100 km/h w 3,8 s i może pędzić z maksymalną prędkością 320 km/h.
    Samochód powstanie w ilości 24 egzemplarzy.
    Spyker C12 Zagato 495 000 EUR. Spyker C12 kosztuje 290 000 EUR.