Home  SSC Aero
    W 2004 roku firma Shelby Super Cars poazała model Aero SC/8T.
    Aero napędzane było jednostką V8 firmy GM znacznie zmodyfikowaną: zwiększono pojemność z 5,7 do 6,2 l, zastosowano kute tłoki, korbowody, wał, obniżono stopień sprężania, dołożono sprężarkę mechaniczną (0,5 bara) i dwa intercoolery. Maksymalna moc wynosi 787 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 998 Nm. Na torze Firebird International Raceway - Aero osiągnął tam 60 mil/h już po 2,94 s. Prędkość maksymalną szacuje się na niemal 400 km/h.
    W kwietniu 2006 roku powstała wersja Ultimate Aero, która od Aero SC/8T różni się przede wszystkim: masą własną i mocą silnika. .
    Moc pochodzi z silnika V8 o pojemności 6,2 l. Ciśnienie w kompresorze zostało ustawione na 1,4 bara. Maksymalna moc wynosi 1046 KM, a maksymalny moment obrotowy wynosi 1113 Nm – jednak tylko wtedy kiedy do baku zostanie wlane 104 oktanowe paliwo. Dysponując tak ogromną mocą SSC Ultimate Aero przyspiesza od zera do 100 km/h w mniej niż 3 sekundy i osiąga prędkość 416 km/h (testy odbywały się w kanale powietrznym). Skrzynia biegów jest manualna i posiada sześć przełożeń.
    Cała karoseria SSC Ultimate Aero wykonana została z mieszanki włókien szklanych, zaś podwozie z lekkich rur, co pozwoliło na osiągnięcie całkowitej masy w granicach 1200 kg.
    31 października 2006 roku w Las Vegas Shelby Super Cars prezentuje błękitno-czarny model Ultimate Aero Twin Turbo. Wersja ta jest połączeniem Ultimate Aero z turbosprężarkami Twin Turbo, które powodują zwiększenie mocy do 1180 KM. SSC Ultimate Aero TT osiągnąć pierwsze 100 km/h w 2,78 s.
    Surowe wnętrze obite skórą oferuje elektronicznie sterowane szyby i zamki, odtwarzacz DVD i wysokiej klasy system audio a także kontrolę nad wysokością zawieszenia, którego przód można podnieść o 10 centymetrów w razie wjeżdżania na garb bądź inną przeszkodę. Widok z tyłu auta obserwuje kamera.
    13 września 2007 roku SSC Ultimate Aero TT rozpędziło go do 413,83 km/h.
    Modelu Aero SC/8T powstało 25 egzemplarzy.
    Ultimate kosztuje 654 500 USD, a Ultimate Aero TT 700 000 USD.