Home  TVR Griffith
    Model Griffith po raz pierwszy zaprezentowano w 1990 roku podczas Salonu w Birmingham. Publiczność przyjęła go tak entuzjastycznie, że w 1993 roku rozpoczęła się produkcja seryjna. Autorem kreacji był sam szef TVR-a Peter Wheeler. Kształt wykonanego z włókna szklanego nadwozia osiągnięto nie za pomocą techniki komputerowej, ale żmudnym, tradycyjnym sposobem obrabiając bloki gumy piankowej. Efekt pracy można podziwiać godzinami. Uwagę zwraca brak jakichkolwiek przetłoczeń. Nie ma klamek, a nawet zderzaków. Długachna maska, w której za przezroczystymi kloszami zatopiono reflektory, cudownie wykrojone drzwi i króciutki tył.
    We wnetrzu znajdziemy klasyczne okrągłe zegary, króciutką gałkę zmiany biegów, najwyższej jakosci skórę, naturalne drewno i prawdziwe aluminium. Na tunelu środkowym znajduje się klamka do otwierania drzwi od strony kabiny.
    Do napędu Griffitha zastosowano osmiocylindrowy silnik o pojemności 5,0 l i maksymalnej mocy 328 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 440 Nm. Silnik rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 4,1 s, a prędkość maksymalna wynosi 269 km/h. Napęd przenoszony jest na tylne koła za pośrednictwem pięciobiegowej przekładni manualnej.
    W 2000 roku przednia i tylna część tego roadstera została poddana restylingowi.
    W 2002 roku zakończyła się produkcja modelu Griffith. Łącznie wybudowano 500 sztuk tego modelu, z czego 100 zbudowano po restylingu.
    W czasie produkcji TVR Griffith kosztował 36 500 GBP.