Home  TVR T350
    TVR T350 wszedł do produkcji w grudniu 2002 roku. W aucie tym nowe jest tylko nadwozie i kabina, bo konstrukcyjnie T350 bazuje na roadsterze TVR Tamora. T350 jest produkowany w dwóch wersjach: T350C (coupe) oraz T350T (targa, czyli wersja ze zdejmowaną częścią dachu).
    Aerodynamicznie wyprofilowany przód ma tylko dwa niewielkie wloty powietrza na krańcach nadwozia. Powyżej umieszczono ciekawie zaprojektowane reflektory. Pod wspólnym kloszem o skośnym kształcie umieszczono podwójne reflektory oraz lampę kierunkowskazu. Ciekawy jest również boczny pas nadwozia, który charakteryzuje się efektownymi przetłoczeniami pomiędzy przednimi nadkolami a drzwiami kabiny. Najbardziej atrakcyjnie prezentuje się tył samochodu. Łagodnie opadająca tylna szyba kabiny przechodzi w ostro ściętą płaszczyznę. W dolnej partii tylnej ściany nadwozia zmontowano ażurowy dyfuzor, z którego wystają dwie chromowane końcówki rur wydechowych. Atrakcyjnie wyglądają również klosze tylnych lamp.
    Dwuosobowa kabina jest stosunkowo skromna jeśli chodzi o stylistykę czy też wyposażenie. Przed kierowcą, dla którego przygotowano kubełkowe siedzenie, znajduje się zestaw zegarów z białymi tarczami. Nie żałowano za to na jakości zastosowanych materiałów. Większa część wnętrza obita jest skórą, z której wyłaniają się aluminiowe detale (np. dźwignia zmiany biegów i hamulca ręcznego).
    Do napędu TVR T350 stosowana jest rzędowa, sześciocylindrowa jednostka o pojemności 3,6 l i mocy 350 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 393 Nm. Silnik rozpędza auto do 100 km/h w 4,4 s, a prędkość maksymalna wynosi 282 km/h. Jak na rasowe, sportowe auto przystało napęd za pośrednictwem pięciobiegowej przekładni manualnej przenoszony jest na tylne koła. Do napędu TVR T350-S stosowany jest silnik o pojemności 3,6 l i mocy 375 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 396 Nm. Silnik rozpędza auto do 100 km/h w 4,2 s, a prędkość maksymalna wynosi 300 km/h.
    Cena modelu TVR T350 wynosi 40 500 GBP, a wersji T350-S wynosi 50 000 GBP.