Home  TVR Tuscan
    Długa maska silnika rozpoczyna się ażurowym wlotem powietrza, który podkreśla trakcyjne możliwości samochodu. Powyżej, na szczytach błotników znajdują się trzy (po obydwu stronach nadwozia) zagłębienia, w których osadzono reflektory i kierunkowskazy. Sama maska silnika opada ku przodowi, a do tego ma wyraźne przetłoczenia. Pofałdowania są widoczne również na klapie krótkiego bagażnika, który kończy się niewielkim spoilerem. Tylne światła, podobnie jak przednie, umieszczono w głębokich zagłębieniach. Spod podwozia wystają dwie chromowane końcówki rur wydechowych.
    Dwuosobowa kabina TVR Tuscana jest stosunkowo skromna. Oszczędna deska rozdzielcza wyróżnia się dużym prędkościomierzem, przed którym zamontowano trójramienną, sportową kierownicę. Za to do wykończenia wnętrza zastosowano materiały wysokiej jakości. Większa część wnętrza obita jest skórą, z której wyłaniają się aluminiowe detale (np. dźwignie zmiany biegów i hamulca ręcznego). Naturalnie dla kierowcy i pasażera przygotowano kubełkowe siedzenia. W upalne dni można zdjąć dach kabiny.
    Słabszą jednostką jest rzędowy, sześciocylindrowy silnik o pojemności 4,0 l i mocy 364 KM. Maksymalny moment obrotowy wynosi 434 Nm. Silnik rozpędza auto od 0 do 100 km/h w 4,3 s, a prędkość maksymalna wynosi 322 km/h. Mocniejszą jednostką, która jest montowana w tzw. wersji S, jest ośmiocylindrowy, widlasty silnik o pojemności 4,5 l. W tym przypadku moc wynosi 426 KM, a maksymalny moment obrotowy 512 Nm. Sprint od 0 do 100 km/h trwa 4 s, a prędkość maksymalna to 325 km/h.