Home  Vector M12
    M12 został pokazany światu w 1995 roku. Model M12 był pierwszym autem pokazanym przez Vectora po wykupieniu firmy przez indonezyjski koncern MegaTech. Powstał on bez udziału Gelarda Wiegerta, twórcy wszystkich poprzednich samochodów marki, choć opierał się o prototyp WX3 z 1993 roku.
    Zawieszenie składa się z podwójnych wahaczy poprzecznych, sprężyn śrubowych, amortyzatorów teleskopowych i stabilizatorów przy wszystkich kołach. Hamulce składające się z czterech tarcz wentylowanych, nie posiadają ABS. Rama nośna składa się ze stalowych rur i profili blaszanych. W przedniej części wypełniona jest pianką pochłaniającą energię zderzenia.
    Niska i długa sylwetka, z mocno do przodu wysuniętą dwuosobową kabiną, nie da się pomylić z żadnym innym samochodem. Liczne wloty powietrza do chłodzenia hamulców i silnika, to element rozpoznawczy Vectora. Największe dostarczające powietrza do chłodnic. Całości dopełnia gigantyczne "skrzydło", stanowiące zakończenie tyłu.
    W M12 wykorzystano silnik V12 z Lamborgini Diablo. Silnik V12 o pojemności 5,7 l osiągał moc 490 KM. Dzięki temu auto można rozpędzić do setki w 4,9 s i podróżować z prędkością 305 km/h. Moc przenoszona jest przez pięciostopniową skrzynię biegów.
    Zainteresowanie modelem nie było zbyt duże i wytwarzanie po wypuszczeniu sześciu sztuk wstrzymano w 1996 roku. Po odsprzedaniu Laborghini niemieckiemu Audi, produkcję M12 wznowiono. Trwała ona do 1999 roku, kiedy to firma wpadła w problemy finansowe i nie było jej stać na zakup silników od Lamborghihi.
    Ostatecznie do sprzedaży trafiło czternaście aut w cenie około 185 000 USD.