Home  Wiesmann GT
    Jako koncept został pokazany we Frankfurcie w 2003 roku. Wersja produkcyjna debiutowała na targach w Genewie w 2005 roku, można go zamawiać od początku 2006 roku.
    Auto zaprojektowano w stylu przedwojennego automobilu z nadwoziem coupe. Nadwozie pojazdu wykonane zostało z włókna szklanego i opiera się na ramie aluminiowej typu „monocoque”. Długa maska silnika ma przetłoczenia po bokach. Atrapa chłodnicy składa się z 12 chromowanych żeber. Po jej obu bokach zamontowano niewielkie, soczewkowe reflektory (po trzy z każdej strony). Natomiast tuż za przednimi nadkolami widać wyloty powietrza. Mocno wydłużona klapa bagażnika, z dużą szybą pośrodku, opada łagodnie ku tyłowi. Ciekawie zaprojektowano również tylne błotniki, które poddano aerodynamicznym zaokrągleniom. Na ich grzbiecie umieszczono tylne światła. Spod podwozia wystają podwójne, chromowane końcówki rur wydechowych.
    Dominującym materiałem we wnętrzu jest jasna, beżowa skóra, którą obito nie tylko fotele i boczne panele drzwi, ale również cały kokpit oraz konsolę pomiędzy fotelami. Siedem zegarów oraz prawie wszystkie przełączniki umieszczono na środku deski rozdzielczej, natomiast naprzeciwko kierowcy jedynie niewielki wyświetlacz z najważniejszymi kontrolkami.
    Samochód napędzany jest przez ośmiocylindrowy, widlasty motor marki BMW o pojemności 4,8 l i mocy 367 KM. Jednostka generuje moment obrotowy o wartości 490 Nm. Tak mocny silnik (i niska masa własna auta wynosząca 1 190 kg) sprawia, że pierwsze 100 km/h Wiesmann GT osiąga po 4,6 s, zaś jego prędkość maksymalna wynosi 280 km/h. Napęd jest przekazywany na tylną oś za pośrednictwem sześciobiegowej przekładni manualnej.
    W 2007 roku Wiesmann pokazał model GT MF5 wyposażony w silnik z BMW M5 i M6, czyli 5-litrowy dziesięciocylindrowy motor o mocy 507 KM. Jego maksymalny moment obrotowy wynosi 520 Nm. Samochód do 100 km/h rozpędza się w 3,9 s. Prędkość maksymalna nie została elektronicznie ograniczona, ale producent jej nie podaje. Bardzo możliwe, że wynosi ponad 300 km/h. Moc na asfalt przenoszona jest za pomocą zautomatyzowanej, 7-biegowej skrzyni SMG znanej z M5 i M6.
    W porównaniu z wcześniejszym modelem GT oferowanym od 2003 roku samochód obniżono i zwiększono rozstaw kół. Z przodu jedyną zmianą są ogromne wloty powietrza, z boku zaś pojawiła się również niemała "chrapa". Najwięcej nowego widzimy z tyłu, gdzie zainstalowano spojler o ciekawym, obłym kształcie i pokaźny dyfuzor.
    Niewiele zmieniono w kabinie. W zasadzie nowa jest kierownica, oraz kubełkowe fotele. Na specjalne zamówienie firma dopasuje ich gabaryty do wymiarów właścicieli.
    W 2007 roku Wiesmann umieścił w swojej ofercie dwie nowe skrzynie biegów. Przekładnie Wiesmanna to 6-biegowa automatyczna lub sekwencyjna skrzynia SMG, znana z zastosowania w BMW. Tą ostatnią można zmieniać biegi zarówno za pomocą manetek zamontowanych przy kierownicy, jak i zwyczajnie przy użyciu tradycyjnego drążka.
    Cena tego samochodu sięga sumy okoł 107 000 EUR. Wiesmann wycenił GT MF 5 na 178 900 EUR.