Home  Yes Roadster
    W 1999 roku na salonie samochodowym we Frankfurcie zadebiutował koncepcyjny roadster Yes, który w 2003 roku trafił do produkcji.
    Stylistyka poliwęglanowej skorupy nawiązuje do stylu New Edg Design Forda - obłe kształty, poprzecinane ostrymi, głęboko wrzynającymi się liniami nadają nadwoziu aerodynamiczny wygląd. Charakterystycznym elementem karoserii samochodu jest potężna rura, ubezpieczająca głowy kierowcy i pasażera w czasie wywrotki, jak też brak drzwi. Auto nie ma dachu i kiedy pada deszcz, musi wystarczyć mały daszek z brezentu.
    Wnętrze zaprojektowano w spartańskim, aczkolwiek pięknym stylu. Wyposażenie sterówki nie jest zbyt bogate, gdyż zostało ograniczone do niezbędnego minimum, m.in. sportowa kierownica, aluminiowe pedały, skrzynia biegów i komplet najważniejszych wskaźników.
    Yes wyposażony jest w silnik Audi o pojemności 1,8 l. Dzięki modyfikacjom turbiny i intercoolera motor osiąga moc 286 KM, a jego moment obrotowy wynosi 350 Nm. Gwarantuje to przyspieszenie do 100 km/h w czasie 4,2 s. Prędkość maksymalna przekracza 260 km/h.
    Klient, poza wyborem koloru lakieru czy rodzaju skórzanej tapicerki, może liczyć na to, że samochód zostanie "uszyty na miarę" (indywidualne ustawienie kierownicy, fotela i pedałów już w fazie projektowania).
    Wersja podstawowa, Clubsport - 87 000 DM. Dodatkowo rozpoczęto produkcję bardziej komfortowych odmian tego modelu – około 109 000 DM (koszt dodatkowych: drzwi, dachu, szyb bocznych i tylnej, ogrzewania i komfortowego zawieszenia).
    Na salonie motoryzacyjnym w Lipsku w 2006 roku zaprezentowano drugą generację roadstera Yes.
    Podobnie jak poprzednia wersja nowy Yes bazuje na przestrzennej aluminiowej ramie, która została zabudowana panelami GRP. Dzięki temu cały pojazd waży tylko 900 kg. Nowy samochód jest większy, wzrósł nie tylko rozstaw osi ale oba zwisy.
    Jako źródło napędu służy pochodzący od Audi silnik V6 o pojemności 3.2 l i mocy 255 KM. Dzięki niemu Yes przyspiesza do 100 km/h w ciągu 4,9 s. Dostępne będzie również wersja turbo o mocy 355 KM. Ten samochód osiąga prędkość 281 km/h. Opcjonalnie można zwiększyć moc silnika aż do 415 KM. Szybkość maksymalna wzrasta wtedy do 320 km/h.
    Cena wynosi 65 000 EUR.